Pilates Reformer

Despre

Pilates

Pilates Reformer – este echipamentul Pilates cu traditie. A fost proiectat chiar de Joseph Pilates si folosit in studioul original din New York, in anii 1920. Arata ca un pat complicat cu arcuri si scripeti, dar nu trebuie sa te lasi intimidat/a!
Reformerul permite o varietate incredibila de exercitii si este, din acest punct de vedere, superior practicii Pilates de baza. Miscarile sunt gandite in asa fel incat sa implice tot corpul, inclusiv muschii periferici ai bratelor si picioarelor.

  • Pentru incepatori sunt recomandate 2-3 sedinte pe saptamana;
  • Primii pasi sunt esentiali iar executarea miscarilor trebuie sa fie invatata foarte bine;
  • Este recomandat antrenamentul alaturi de un instructor, cel putin pentru inceput;
  • Pilatesul este o forma de miscare adaptatata in functie de nevoi pentru fiecare practicant in parte;

Fa o programare la: +40 730 367 620

Pilates Reformer

Beneficii

  • Exercitiile Pilates se concentreaza pe “nucleul” corpului, adica muschii abdominali profunzi si muschii spatelui, muschii picioarelor si bratelor. In timpul antrenamentului la reformer, ne rotim si ne indoim in moduri in care probabil nici nu te-ai gandit si, astfel, lucram fiecare fibra musculara de la talpi pana la umeri. Aceste miscari sunt gandite pentru a stabiliza si tonifia intregul corp in timpul unei sedinte.
  • Reformerul ne ajuta sa obtinem muschi puternici si flexibili. In acelasi timp, se lucreaza din plin si articulatiile. Rezultatul este un corp mai rezistent, mai bine coordonat, bine echilibrat si flexibil. Iar ce este in corp, se simte si in starea psihica, si in viata de zi cu zi.
  • Rezistenta sistemului de scripeti si arcuri este mai puternica decat ceea ce se poate obtine lucrand doar cu greutatea corpului, la saltea. Antrenamentul este astfel mai eficient si lucreaza mai direct musculatura. Se vede in postura si in forma generala, ceva mai repede decat la un antrenament clasic.
  • Prin felul in care este construit, reformerul ne permite sa executam o varietate de miscari pe care nu le-am putea face la saltea. De exemplu, cu ajutorul cablurilor de la reformer reusim sa intindem mai mult mainile sau picioarele in timpul exercitiului. Fara aceasta sustinere, ne-am multumi cu modelele obisnuite de miscare, mai putin eficiente.
  • O “cura” la reformer rezulta intr-o silueta vizibil mai zvelta si mai armonioasa.
  • Reformerul are o multime de accesorii care ne permit sa ajustam intensitatea antrenamentului. Asta inseamna ca putem incepe de la orice conditie fizica si crestem dificultatea pe masura ce progresam. De exemplu, tensiunea arcurilor se ajusteaza, iar rezistenta opusa de acestea dau intensitatea exercitiului.
  • Majoritatea antrenamentelor clasice cu incarcatura au tentinta de a construi muschi scurti si voluminosi. Pilates imbunatateste elasticitatea musculara si mobilitatea articulatiilor, intarind muschii si dandu-le un aspect alungit. Un corp cu forta si flexibilitate echilibrata este mai rezistent, nu doar mai frumos!
  • Nu in ultimul rand, Pilates lucreaza foarte mult cu respiratia. Exercitiile se fac controlat, pe inspir si expir. Iar exercitiu exchilibrat plus respiratie echilibrata inseamna o minte mai calma si mai rezistenta la stresul de afara!

Ai intrebari?

Intrebari si raspunsuri

In primul rand, pentru ca a fost construit dupa principiile Pilates. Exercitiile la reformer sunt gandite sa ajute la stabilizarea corpului, vitala pentru fiecare dintre noi, sa creasca rezistenta musculara si a articulatiei periferice, sa imbunatateasca echilibrul, coordonarea si controlul.

Joseph Pilates nu a creat doar un aparat pentru exercitii, ci un sistem inovator si sigur de practica fizica si psihica. Testat, validat,imbunatatit si folosit de aproape 100 de ani, reformerul va transforma felul in care arata, se simte si reactioneaza corpul tau.

Miscarile sunt gandite in asa fel incat sa implice tot corpul, inclusiv muschii periferici ai bratelor si picioarelor.

Sedintele de Pilates reformer se fac cu instructor personal specializat, in regim de unu la unu.

  • O sedinta dureaza 50 de minute
  • Nu este nevoie de incaltaminte

Oricine! Indiferent de varsta, sex sau conditie fizica. Aceasta metoda nu este agresiva cu tendoanele sau ligamentele, asa ca se recomanda tuturor celor ce vor sa-si tonifieze corpul, sa-si corecteze postura, sa-si imbunatateasca flexibilitatea, coordonarea si echilibrul. Exercitiile la reformer te ajuta sa-ti remodelezi corpul si sa-l mentii sanatos. Programul poate fi personalizat in functie de conditia fizica, starea de sanatate sau obiectivele tale. Sigur vei fi surprins/a inca de la prima sedinta!

Gama de exercitii este atat de variata, incat va trebui sa le descoperi la sala! Se lucreaza din pozitia culcat pe spate, pe genunci, din picioare, din lateral sau din sezut. N-o sa ne plictisim!

Open chat
Buna!
Cu ce te putem ajuta?
Call Now Button